راهکارهای افزایش ترافیک از پلتفرمهای اشتراک ویدیو
10 ترفند عالی برای افزایش بازدید یوتیوب و جذب ترافیک بیشتر آپدیت 2021
هدف از فعالیت در چنین بسترهایی جلب اعتماد مشتریان بالقوه و برقراری ارتباط با آنها است. به آنها تنها به چشم فرصتی برای لینکسازی نگاه نکنید؛ زیرا مخاطب بهسادگی متوجه قصد و نیت شما میشود. اگر تصاویر مورد استفاده در وبسایتتان را بهینهسازی نکنید، فرصت جذب ترافیک از منبعی را از دست میدهید که احتمالاً بسیاری از رقبا از آن غافل ماندهاند. علاوه بر این شما با این سازوکار، به وبسایتهای مرجع نیز کمک میکنید تا از رقم زدن یک تجربه کاربری ناخوشایند که در اثر کلیک روی لینکهای شکسته ایجاد میشود، جلوگیری کنند. آنچه میبینید، فرصتهایی هستند که در دسترس شما قرار دارند و محتواهای مشابهی از وبسایتتان را که میتوانند جایگزین لینک شکستهی رقیب شوند، به شما پیشنهاد میدهند. البته توجه داشته باشید که گاهی شاید لازم باشد این محتوای جایگزین را ایجاد کنید.
حتما از پیشنهادات گوگل برای افزایش سرعت صفحه که یکی از روشهای افزایش ترافیک سایت است، استفاده کنید. در واقع، مطالعات نشان دادهاند که سرفصلهای عالی وبلاگ برای جذب ترافیک 500 درصد بیشتر مؤثر است. بر هنر تیترنویسی مسلط شوید تا خوانندگان پست شما را در SERP انتخاب کنند و این یکی دیگر از روشهای افزایش ترافیک سایت است. با تجوجه به تحقیقاتی که تیم BuzzSumo انجام داده است، میتوان بیان نمود که لینکدین یکی از شبکههای اجتماعی است که هر روز در حال توسعه و پیشرفت است. با انتشار محتوا مخصوصا محتوای ویدیویی در لینکدین میتوان شاهد افزایش چشمگیر ترافیک وب سایت بود. بنابراین علاوه بر شبکه اجتماعی توییتر و اینستاگرام در لینکدین هم فعال باشید.
کاربران انتظار دارند که صفحات وب در کمترین زمان ممکن بارگذاری شوند و هیچ تأخیری در دسترسی به محتوا نداشته باشند. از طرفی، حملات سایبری مانند DDoS و مشکلات ناشی از افزایش ناگهانی ترافیک میتوانند عملکرد یک وبسایت را مختل کنند. اینجاست که شبکه توزیع محتوا (CDN) بهعنوان یک راهکار مؤثر برای بهینهسازی سرعت، کاهش تأخیر و بهبود امنیت وبسایتها مطرح میشود. تبلیغات رپورتاژ و معرفی سایت شما معمولا با هدف گرفتن بکلینک و بهینه سازی سایت بوده و کمتر با هدف جذب مخاطب ایجاد میشوند. سعی کنید رپورتاژهای خود را به وبسایتهای با کیفیت و حتیالامکان مرتبط با موضوع کاری خود بسپارید. به عنوان مثال اگر در حوزه موبایل کار میکنید سعی کنید تبلیغات خود را به سایتهای اندرویدی دهید.
این یک امتیاز منفی برای سئو شماست و میزان بازدید سایت شما را به مرور کاهش میدهد. اول از همه، کسبوکار شما به وبلاگی نیاز دارد که بتوانید به طور منظم محتوای مفید و طولانی را در سایت خود منتشر کنید. برای صرفهجویی در هزینهها و زمان میتوانید از تبلیغات ریتارگتینگ یکتانت برای دوباره هدف گرفتن مخاطب خود استفاده کنید. از طرفی، رپورتاژها به شما اجازه میدهند تا اطلاعات بیشتری دربارهٔ محصول یا خدمت خود نسبت به تبلیغات بنری ارائه کنید. در حقیقت، شباهت ظاهری آنها با محتوای خبری و اطلاعات جذاب آنها باعث میشوند که مخاطب هدف شما راحتتر به آنها اعتماد کند.
در اینجا چند استراتژی وجود دارد که برای به روزرسانی محتوا اثرگذار هستند و از روشهای افزایش ترافیک سایت محسوب میشوند. دعوت دیگران به وبلاگ مهمان از دیگر روشهای افزایش ترافیک سایت است که باید به آن توجه داشت. زیرا هنوز هم تکنیک های سئو برای دیده شدن یک وب سایت توسط موتورهای جستجو بسیار کارا و موثر است. بهتر است بدانید، محتوا را نباید تنها برای موتورهای جستجو بنویسید، چون با این کار مخاطبان خود را از دست خواهید داد و کیفیت محتوا بسیار پایین خواهد بود. در نوشتن محتوا باید به طور همزمان هم موتورهای جستجو را در نظر گرفت و مخاطبان کسب و کار.
اما چه مواردی بر روی سرعت بارگذاری تأثیر میگذارند؟ مواردی مانند هاست انتخابشده، طراحی سایت، بهینه بودن یا نبودن تصاویر، فعالبودن پلاگینهای مختلف و چند مورد دیگر بطور مستقیم تأثیر میگذارند. گزینه دیگر ویژگی کلیک به توییت است که در آن یک توییت از پیش نوشته شده را ارائه میدهید که خوانندگان میتوانند با یک کلیک منتشر کنند. بررسی کنید که آیا هر یک از این افزونهها برای سایت شما موجود است یا خیر و آن را امتحان کنید. اطمینان حاصل کنید که صفحات شما تا حد امکان از نظر فنی بهینه شده باشند، از جمله اندازه فایل تصویر، ساختار صفحه و همچنین عملکرد افزونههای شخص ثالث. از یک بازاریاب یا صاحب کسبوکار بپرسید که در دنیا چه چیزی را بیشتر دوست دارند و احتمالا مشتریان بیشتری را به شما خواهند گفت.
بنابراین سایت را از لحاظ فنی به گونهای بهنیه نمایید که سرعت بارگذاری خوبی داشته باشد. از مهمترین عوامل تاثیر گذار در سرعت سایت میتوان به ساختار صفحه، سایز عکسهای استفاده شده در سایت و عملکرد third party plugin اشاره نمود. این آژانسها با تخصص و تجربهای که در حوزه دیجیتال مارکتینگ دارند، میتوانند استراتژیهای جامع و موثری برای سایت شما ارائه دهند و روند جذب بازدیدکنندگان را به طرز قابلتوجهی آسانتر و سریعتر کنند. عنوانهای جذاب و هوشمندانه یکی از کلیدیترین عوامل جذب کاربران به محتوای سایت شما هستند. یک عنوان خوب باید بتواند در نگاه اول توجه کاربران را جلب کند و انگیزه کافی برای کلیک بر روی محتوا ایجاد کند.
از آنجایی که این روزها بیشتر کاربران از طریق گوشیهای هوشمند و تبلت وارد سایت شما میشوند، بنابراین باید طراحی سایتتان کاملا ریسپانسیو یا واکنشگرا باشد و روی هر صفحه نمایشی به درستی نشان داده شود. همین کار باعث میشود در صفحه نتایج عملکرد بهتری داشته باشید و ترافیک بالاتری بگیرید. هرچه عناوین شما بهتر، جذابتر و کاربردیتر باشند، درنتیجه نرخ کلیک بیشتری میگیرند و ترافیک سایت شما افزایش پیدا میکند. یکی از سریعترین روشها برای پیشبرد پلن محتوایتان، تحلیل شکاف کلیدواژهها یا شکاف کلمات کلیدی است. این کار کمکتان میکند تا کلیدواژههای مهمی را که رقبایتان در SERP برای آنها جایگاه گرفتهاند (و شما نگرفتهاید) بشناسید.
لیست ایمیل را میتوان از طریق فرمهای ثبتنام در وبسایت، شبکههای اجتماعی، رویدادها و سایر روشها جمعآوری کرد. با داشتن یک لیست ایمیل قوی، شما میتوانید ارتباط مداوم با مخاطبان خود حفظ کرده و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. کلمات کلیدی همان واژهها و عبارتهایی هستند که کاربران هنگام جستجو در موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده میکنند. به عنوان مثال، اگر شما یک وبسایت فروشگاهی دارید که کفش ورزشی میفروشد، کلمات کلیدی شما ممکن است شامل “خرید کفش ورزشی”، “بهترین مارک کفش ورزشی” و “قیمت کفش نایک” باشد. ترافیک ارگانیک به دلیل رایگان بودن و کیفیت بالای آن، ارزشمندترین نوع ترافیک است.
خزندههای گوگل و سایر موتورهای جستجو میتوانند محتویات سایت شما را از طریق اسکیما مارکاپ دقیقتر بررسی کنند و درنتیجه آنها را در رتبههای بالاتری از صفحه نتایج SERP قرار دهند. منظور از ترافیک سایت Website Traffic تعداد کاربرانی است که در یک بازه زمانی مشخص از یک سایت بازدید میکنند. افزایش ترافیک سایت یکی از شاخصههای مهم برای موفقیت در عملکرد سئو محسوب میشود. البته انتشار محتوا به نام شخصی دیگر، برای او نیز اهمیت زیادی دارد، چون میتواند با قرار دادن لینک وبسایت خود در پایین مقاله، ترافیک خوبی نیز برای خود جذب کند. بطور کلی اینکار هم برای شما و هم برای شخصی که اینکار را انجام میدهد، سودمند است. در قسمتهای بالا در مورد قراردادن پست مهمان در دیگر وبسایتها صحبت کردیم و گفتیم که میتوانید از این روش، ترافیک خوبی را جذب وبسایت خود کنید.
در واقع کلماتی که طولانیتر هستند رقابت کمتری در سئو داشته و راحتتر میتوانید روی آنها رتبه بگیرید تا بازدید سایت را افزایش بدهید. ابزارهای تحلیل و سنجش به شما کمک میکنند تا وبسایت خود را بهتر بشناسید، عملکرد آن را بهبود بخشید و در نهایت ترافیک وبسایت خود را افزایش دهید. با استفاده از این ابزارها میتوانید تصمیمات مبتنی بر داده بگیرید و استراتژیهای بازاریابی خود را بهینه کنید. این ابزارها به ما کمک میکنند تا عملکرد وبسایت خود را به دقت بررسی کنیم، نقاط ضعف و قوت آن را شناسایی کنیم و در نهایت استراتژیهای موثر برای افزایش ترافیک وبسایت را تدوین کنیم. خوشحال می شویم که نظرات و تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید. اگر سوالی دارید یا نیاز به کمک بیشتری دارید، تیم نیوسئو همیشه آماده است تا شما را در مسیر بهینه سازی سایت و جذب ترافیک بیشتر راهنمایی کند.
در گذشته یوتیوب قابلیت اضافه کردن متنهای اضافی در گوشهای ویدئوپ پلیر خود در اختیار کاربران قرار داده بود اما در سال ۲۰۱۷ این قابلیت را غیرفعال کرد! در اینجا پنج روش معرفی شده که از سوی وبلاگ نویسان و صاحبان سایت ها آزمایش شده و به افزایش ترافیک پس از بروزرسانی گوگل کمک کرده اند. در این مقاله به ۱۵ روش ساده و عالی برای افزایش بازدید سایت پرداخته شد که با استفاده از آنها، میتوانید ترافیک خیلی خوبی را جذب وبسایتتان کنید. تشخیص نام نه تنها اعتبار شما را افزایش میدهد و افزایش ترافیک وب سایت شما را به دنبال دارد، از طرفی مصاحبهشونده احتمالا محتوا را نیز به اشتراک میگذارد و دامنه آن را بیشتر میکند. در حالی که اخبار و موضوعات پرطرفدار میتوانند در کوتاه مدت ترافیک را به شما افزایش دهند، ارزش زمان و تلاش را ندارند.
تبادل تبلیغ با سایتها و صفحات مرتبط میتواند راهی مفید برای افزایش ترافیک سایت باشد. در این روش، شما با یک کسبوکار دیگر توافق میکنید تا تبلیغات یکدیگر را به اشتراک بگذارید و به مخاطبان خود معرفی کنید. افزایش سرعت سایت نه تنها باعث رضایت کاربران میشود، بلکه موتورهای جستجو نیز به سایتهای پرسرعت امتیاز بیشتری میدهند. با کاهش زمان بارگذاری صفحات، میتوانید تجربه کاربری بهتری ارائه داده و کاربران بیشتری را به سایت خود جذب کنید. سرعت بالا میتواند به افزایش نرخ تبدیل و کاهش نرخ پرش سایت کمک کند، که به طور مستقیم بر ترافیک سایت تاثیرگذار است. برای کسب بهترین نتیجه، سعی کنید که لینکهای مرتبط به سایت خود را به عنوان منابع معتبر یا پاسخهای تکمیلی در فرومها قرار دهید.
اینفوگرافیک، ویدیو مارکتینگ و پادکست، سه ابزار قدرتمند در دنیای بازاریابی دیجیتال هستند که میتوانند به طور چشمگیری بر سئو و جذب مخاطب تاثیر بگذارند. مانند هر موتور جستجوی دیگری، تحقیق در مورد کلمات کلیدی در پینترست ضروری است. از ابزارهای تجاری مانند Pinterest Trends استفاده کنید که به شما این امکان را می دهد تا حجم جستجوی کلمات کلیدی و پین های محبوب برای آنها را مشاهده کنید. اگر کلمات کلیدی خاصی در سایت خود دارید، آنها را در پروفایل پینترست خود درج کنید. رحمن ضمن ارائه این آمار، گفت بیش از ۵۰۰ مشترک از سرویسهای مدیریتشده ابرآمد استفاده میکنند و بیش از ۳۲۰۰ مشترک از راهکارهای ابری مبتنیبر زیرساخت ابرآمد بهره میبرند.
اگر دقت کرده باشید، خیلی از اکانتهای پرمخاطب در شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام، هر از گاهی با قرار دادن لینک در استوری یا در بیو، مخاطبانشان را به بازدیدکننده سایت تبدیل میکنند. در هر حال، گوگل آنالیتیکس اطلاعات بسیار مهمی در مورد مخاطبان وب سایت به شما میدهد. اینکه چه جنسیتی هستند، چه سنی دارند، از کدام کشور بوده و اصلا علاقهشان به کدام صفحات سایت شما بیشتر یا کمتر است. اما چرا رپورتاژ؟ در درجه اول رپورتاژ در صورتی که بهخوبی نوشته شود، باعث میشود مخاطبان سایت مورد نظر به سایت شما سر زده و حتی شاید اقدام به خرید محصول بکنند. در درجه دوم هم در هر رپورتاژ حدود ۲ تا ۵ لینک به وب سایت شما داده میشود که این بک لینکها هم روی سئو سایتتان تاثیر مثبت دارد.
پیشنهاد میکنیم در خود متن محتواهایی که با موضوع پست مرتبط است را معرفی نمایید و به وب سایت خود لینک دهی کنید. با توجه به بررسیهایی که در این زمینه انجام شده است، ثابت شده که لینک سازی در پست مهمان، ۷۸ درصد بازدید سایت را را نسبت به حالت عادی پست مهمان افزایش میدهد. برای ایجاد عنوانهای جذاب، میتوانید از کلمات قدرتمند، سوالات و وعدههای ارزشمند استفاده کنید. همچنین آزمایش عنوانها با استفاده از تست A/B میتواند به شما کمک کند تا بفهمید کدام عنوانها بیشترین نرخ کلیک را دارند. بهینهسازی عنوانها به شما این امکان را میدهد که تعداد کلیکها و بازدیدهای سایت را افزایش داده و محتوای خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید.
برای این کار، باید بهطور منظم محتوا تولید کنید، با مخاطبان درگیر شوید و برندسازی ثابت را در پروفایلها و پیامها حفظ کنید. این کار به افزایش آگاهی از برند، اعتماد و وفاداری کمک کرده و در نهایت ترافیک وبسایت شما را افزایش میدهد. تولید رپورتاژ آگهی، تبادل تبلیغ، و… که جزو روشهای لینک سازی خارجی هستند هم نوعی تبلیغات برای افزایش ترافیک سایت محسوب میشوند. اگر به دنبال روشهای سریع و زودبازده برای افزایش ترافیک سایت هستید، میتوانید از تبلیغات کمک بگیرید. شما هم میتوانید از تبلیغات مستقیم گوگل Google Ads کمک بگیرید و هم اینکه در سایتها یا پلتفرمهای دیگر به تبلیغ بپردازید.
این رویدادها به ویژه برای جذب مشتریان جدید و ایجاد روابط بلندمدت با مخاطبان مؤثر هستند و میتوانند ترافیک پایداری برای سایت شما به همراه داشته باشند. با اضافه کردن اسکیما مارکآپهای مختلف به سایت خود مانند محصول، مقاله، رویداد و سوالات متداول، میتوانید اطلاعات کاملتری از محتوای سایت به موتورهای جستجو ارائه دهید. این روش به ویژه در افزایش نرخ کلیک (CTR) مؤثر است و باعث میشود که سایت شما در میان سایر نتایج جستجو بیشتر به چشم بیاید و ترافیک ارگانیک بیشتری دریافت کند. استفاده از کلیدواژههای طولانی به شما این امکان را میدهد که در نتایج جستجوی مرتبطتر ظاهر شوید و شانس بازدید از سایت خود را افزایش دهید. با بهینهسازی محتوا بر اساس این کلیدواژهها، میتوانید کاربرانی که به دنبال پاسخهای دقیقتر و تخصصیتر هستند را جذب کنید و ترافیک هدفمندتری به دست آورید که احتمالاً نرخ تبدیل بالاتری نیز خواهد داشت.
یکی از ابزارهای کاربردی و البته رایگان در زمینه پیدا کردن کلمات LSI وبسایت LSI Graph است. البته دقت این ابزار در انتخاب کلمات LSI برای زبان انگلیسی بسیار بیشتر از زبان فارسی است ولی باز هم میتوان از آن استفاده کرد و در مواردی کاربرد دارد. حتی میتوان از سایتهای فارسی زبانی چون واژه یاب و دیکشنریها نیز برای پیدا کردن کلمات مترادف و هم معنی برای اینکار استفاده کرد. حتما نام و لینک منبعی که از آن در بروزرسانی و نوشتن محتوای خود استفاده کردهاید را در محتوا ذکر کنید. متأسفانه در وب فارسی این کار مرسوم نیست و مدیران سایت از این کار به گونهای ترسیده که مبادا برای سایت ضرر داشته باشد. در صورتی که در سایتهای خارجی نه تنها منابع لینک دار بوده بلکه به راحتی به رقبای خود نیز به صورت لینک فالو ارجاع میدهند.
اینفلوئنسرها با داشتن تعداد زیادی دنبالکننده وفادار میتوانند محتوای شما را به طیف گستردهای از مخاطبان نمایش دهند. هنگامی که اینفلوئنسرها محتوای شما را تبلیغ میکنند، اعتماد مخاطبان به سایت شما افزایش مییابد و ترافیک به طرز چشمگیری بیشتر میشود. برای ایجاد محتوای ویروسی، به تحلیل مخاطبان خود بپردازید و محتوایی تولید کنید که به علاقهها و نیازهای آنها پاسخ دهد. عنوانهای جذاب، تصاویر چشمنواز و پیامهای ساده و کوتاه در تولید محتوای ویروسی اهمیت بالایی دارند. محتوای ویروسی میتواند به شما کمک کند تا بازدیدکنندگان زیادی جذب کنید و در مدت زمان کوتاهی به آگاهیبخشی برند و افزایش ترافیک سایت دست یابید.
این با شماست که برای بهتر دیده شدن و کسب ترافیک بیشتر کدامیک را به کار ببرید. این ابزارها که یکی از روشهای افزایش ترافیک سایت هستند، وب سایت شما را بررسی میکنند تا فرصتهایی برای بهبود رتبه و ترافیک شما پیدا کنند، اما این ابزارها کمی کاربرپسندتر از ابزارهای SEO همه کاره هستند. خواندن گزارشهای حاصل از آن آسان است و بینش و راهنماییهای عملی را در مورد چگونگی بهبود امتیاز ارائه میدهد. برخی به جنبههای دیگر سایت شما مانند دسترسی و خوانایی محتوا نیز نگاه میکنند. شما حتی میتوانید از آنها برای تجزیهوتحلیل صفحات در سایتهای رقبای خود استفاده کنید.
برای مثال، میتوانید مقالات وبلاگ خود را در لینکدین و فیسبوک به اشتراک بگذارید، یا ویدئوهای آموزشی را در اینستاگرام منتشر کنید. یکی از موارد بسیار مهم برای افزایش ترافیک ویدئوهای یوتیوب بهینهسازی کانال برای موتورهای جستجو نظیر گوگل است! با بهینهسازی کانال یوتیوب هنگامی که کاربران در گوگل عنوانی را جستجو میکنند، کانال شما و ویدئوهای آن در اختیار کاربران قرار میگیرد و به این صورت موجب افزایش ترافیک ویدئوهای یوتیوب میشود. سرچ کنسول گوگل در یافتن پرسوجوهایی که باعث میشود افراد سایت شما را در نتایج جستجو پیدا کنند و روی آن کلیک کنند، بسیار مفید است. همچنین میتوانید نرخ کلیک ارگانیک را در GSC مشاهده کرده و مشکلات نمایهسازی را عیبیابی کنید و این از روشهای افزایش ترافیک سایت است. داشتن ترافیک بالا نشان میدهد که محتوای شما مورد توجه کاربران قرار گرفته است و وبسایت شما در موتورهای جستجو دیده میشود.
اکثر ستاره های بی چون و چرای یوتیوب با این تکنیک ، از بازدیدکنندگانشان استفاده بهینه می کنند. اگر قبلا هیچگاه این کار را انجام نداده اید ، پس از ویدئوی بعدی خود این کار را آغاز کنید. وقتی متوجه می شوید که با یک درخواست ساده ، چقدر تعداد اشتراک گذاری ها افزایش می یابد شگفت زده خواهید شد. از این آمار میتوانید برای بهبود وضعیت سئو سایت و صفحات کمک گرفته و مخاطبان بیشتری را جذب کنید. مثلا صفحاتی که نقطه ضعف دارند را پیدا کرده و با بروزرسانی مشکلاتشان را حل کنید. یا مثلا با شناخت بهتر مخاطبان محتوایی بسازید که بیشتر به نیاز آنها نزدیک باشد و… .
بسیاری از افراد تصور میکنند که بهینهسازی تصاویر صرفاً به درج آلت تگها برای عکسها خلاصه میشود اما اینطور نیست. اگر بتوانید تصاویر وبسایتتان را بهدرستی بهینهسازی کنید، شانس زیادی برای کسب یک جایگاه عالی در صفحه نتایج جستجوی تصاویر خواهید داشت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تلاش کنید با محتوای ارزنده، رسانه های دیگر را متقاعد کنید که درج لینکتان در مطالبشان، برای مخاطبان ارزشافزوده ایجاد میکند. البته گاهی هم برقراری ارتباط با وبسایت هایی که بدون لینک دادن به شما از برندتان نام برده اند (بالاخص اگر این امر ناشی از حواس پرتی یا بی دقتی باشد)، می تواند اقدام موثری برای لینک گرفتن از آنها باشد. اما انجام کورکورانه و عاری از بینش این کار، یکی از بزرگترین اشتباهات در بحث سئو و بهینهسازی وبسایت است. شما باید فرایند تولید محتوا را با در نظر گرفتن اهداف مشخص آغاز کنید و برای تولید هر محتوا، توجیه و دلیلی قانعکننده داشته باشید.
همچنین بپیشنهاد میکنیم لینک مطالب خود را در سایتهای پر بازدید قرار دهید تا محتوای شما بیشتر دیده شود. اینفوگرافیکها به ویژه برای موضوعات پیچیده و تخصصی بسیار مناسباند، زیرا میتوانند اطلاعات دشوار را به شکلی ساده و قابل فهم ارائه دهند. با قرار دادن اینفوگرافیکها در سایت و ارائه لینکهای اشتراکگذاری، میتوانید به راحتی ترافیک ارگانیک و رایگان جذب کنید و کاربران بیشتری را به محتوای خود علاقهمند سازید. برای موفقیت در ویدیو مارکتینگ، بهتر است ویدیوها را کوتاه، آموزنده و با کیفیت بالا تهیه کنید. همچنین، اشتراکگذاری ویدیوها در یوتیوب، اینستاگرام، و فیسبوک میتواند تعداد زیادی بازدیدکننده جدید را جذب کند.
باید برای ویدیو خود یک عنوان مناسب به همراه توضیحات کافی و شامل کلمات کلیدی اصلی قرار دهید. ویدیو شما باید به حد کافی جذاب و دارای اطلاعات کاربردی باشد تا کاربران آنها را مجددا در کانالهای خود منتشر کنند. شاید فکر کنید بهترین راه برای افزایش ترافیک از طریق پادکست، تولید پادکست توسط خودتان باشد؛ در صورتی که اینطور نیست. یکی از بهترین راهها برای اینکار این است که شما به عنوان مهمان در پادکست سایر افراد حضور پیدا کرده و مطالب خود را بیان کنید. در این بین میتوانید هم به سایت خود به صورت صوتی اشاره کنید و هم اینکه فردی که پادکست را منتشر میکند از سایت شما به عنوان یکی از منابع یاد کرده و برای شما بک لینک ایجاد خواهد کرد.
تبلیغات ریتارگتینگ در آینده به کمک فناوری خاصش، تبلیغ محصولات شما را در سایتهای پربازدید و تبلیغاتی صرفا به همان مخاطبانی نمایش میدهد که قبلا در سایتتان بوده و محصولات را مشاهده کردهاند. به این ترتیب علاوه بر افزایش احتمال فروش (به دلیل یادآوری مجدد) برند شما دوباره در ذهن مخاطبان زنده میشود. خب در حالت عادی مخاطبان علاقه زیادی به افراد معروف دارند و حاضرند زمانشان را برای شنیدن صحبتهای آنها صرف کنند. اما نکته مهمتر این است که اغلب این افراد معروف در شبکههای اجتماعی و رسانههایشان، به صفحه مصاحبهشان با شما لینک میدهند. به این ترتیب مخاطبان زیادی وارد سایتتان شده و عملا با برند شما آشنا میشوند. مثلا به جای رتبه گرفتن روی کلمه کسب و کار اینترنتی، سعی کنید روی کلمهای مثل “راه اندازی کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم” رتبه بگیرید.
نویسنده این مقالات، طبق معمول لینکی از وبسایت خود را در پایان پست، به عنوان منبع یا نویسنده، قرار میدهد که انجام اینکار، هم باعث لینکسازی میشود و هم ترافیک بسیاری را روانه وبسایت نویسنده میکند. یکی از روشهای موثر برای افزایش ترافیک سایت، فعالیت در انجمنها و فرومهای آنلاین مرتبط با صنعت یا حوزه تخصصی شما است. با شرکت در بحثهای مرتبط، ارائه پاسخ به سوالات کاربران و به اشتراکگذاری تجربهها و نکات مفید، میتوانید اعتماد و شناخت بیشتری در بین کاربران ایجاد کنید. حضور فعال در فرومها نه تنها باعث دیدهشدن برند شما میشود، بلکه میتواند بازدیدکنندگان علاقهمند و هدفمند را به سایت شما جذب کند. خودکارسازی ایمیل مارکتینگ به معنای استفاده از ابزارها و نرمافزارهایی است که فرآیند ارسال ایمیلهای بازاریابی را به صورت خودکار انجام میدهند. این ابزارها با استفاده از دادههای کاربران، میتوانند ایمیلهای شخصیسازی شده و هدفمند را در زمان مناسب برای هر مشتری ارسال کنند.
در این روش، شما و سایتهای دیگر لینکهایی به صفحات مفید و مرتبط در سایتهای یکدیگر قرار میدهید که کاربران را به مطالب تکمیلی هدایت میکند. این تبادلات باعث میشود مخاطبان جدیدی به سایت شما وارد شوند و از محتوای شما بهرهمند شوند. ویدیو مارکتینگ یکی از روشهای جذاب و موثر برای جذب ترافیک بیشتر به سایت است. ویدیوها به دلیل نمایش بصری جذاب و امکان انتقال پیامهای کوتاه و مفید، به سرعت توجه کاربران را جلب میکنند و شانس بیشتری برای به اشتراکگذاری در شبکههای اجتماعی دارند. ایجاد ویدیوهایی که آموزشی، سرگرمکننده یا معرفی محصولات و خدمات باشد، میتواند مخاطبان بیشتری را به سمت سایت هدایت کند.
بازیافت محتوا به این معنا است که شما محتوای خود را به شکلی جدید در اختیار مخاطبان بگذارید. بهعنوان مثال، شما میتوانید راهنمای جامع خرید خود را در قالب ویدیویی جذاب، دوباره به مخاطبانتان ارائه کنید. شما برای افزایش ترافیک سایت خود باید رتبهٔ بالایی در موتورهای جستوجو داشته باشید. تبادل لینک با وبسایتهایی که اعتبار دامنهٔ بالایی دارند باعث میشود که اعتبار شما هم افزایش پیدا کند. محتواهای مختلفی روی سایت ما وجود دارند که در گذشته برای تولید و انتشار آنها هزینه کردهایم و زحمت کشیدهایم. برخی از این محتوا قابلیت بهروزرسانی دارند و برخی دیگر را میتوانید کاملتر و غنیتر کنید.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری